Annenizin tarifini ya da internetten yeni keşfettiğiniz bir lezzeti denemek üzere heyecanla yemeği pişirip fırına attınız ancak piştiğini kontrol etmek kolay olacak mı? Anne tarifi ile malzemeleri “göz kararı” olarak ekleyecekseniz işte o zaman iyi bir görüş sizin için daha da önemli bir hale gelecektir. ????
Keyifli ve kalabalık bir akşam yemeği veya iş çıkışı hızla hazırlanan pratik atıştırmalıkları hazırlamak ya da sadece sıcak bir şeyler içmek kırma kusuru olan kişiler için bazen beklenmedik şekilde zor olabilmektedir.
Gözlükle yemek pişirmeyi veya sıcak bir şeyler içmeyi tecrübe edenler bilirler ki ani ısı değişimi nedeniyle birden gözlük camında oluşan buğu çok can sıkıcı olabilir ve gözlük camını temizlemek için sürekli olarak ellerini yıkamak zorunda kalmak, mutfağa girme heveslerini kaçırabilir.
Salata malzemelerini doğrarken gözlüğün düşmesi çok olası ama gözlüksüz hazırlamak ise ellerinizi çok fazla riske atmak değil mi? Bu nedenle eğer doktorunuz lens kullanmanızı uygun görüyorsa lens kullanarak bu sorunu ortadan kaldırabilirsiniz. Birden çok işi aynı anda yaparken lensin geniş görüş açısı ve hareket özgülüğü ile tanışmak size iyi gelebilir.
Soğan doğrarken gözleri yaşaranlar için de kontakt lens kurtarıcı diyebiliriz. Gözlük kullanıcıları göz yaşınızdan dolayı gözlükleri sürekli olarak ıslandığı için camlarını temizlemek üzere ara vermek zorunda kalabiliyorlar. Soğan doğrarken lens takmak gözlerin sulanmasını tamamen engellemeyebilir ancak gazın tahriş edebileceği yüzey alan daha az olacağı için etkisi daha az olabilir. Lensler sizi soğanın üzmesinden de koruyor desek abartmış olmayız sanıyoruz. ????
Eğer lens reçeteniz varsa fırın kapağını açar açmaz gözlük camlarınızda buğuyu silmek veya yağlı ellerle gözlüğünüzü düzeltmek zorunda değilsiniz. Göz doktorunuzun lens reçetenize yazdığı değerlerdeki lensi alarak konforlu ve geniş görüş açısı ile mutfakta olmanın tadını çıkarın.
Lens ile Yemek Pişirdikten Sonra Dikkat Etmeniz Gerekenler Neler?
Mutfakta biber veya baharatlı şeylere temas ettiğinizde elinizde kalabilecek olan yiyecek kalıntıları ile lensleriniz çıkarmanız gözlerinizin yanmasına neden olabilir. Bu sebeple gözlerinizde yanma veya lenslerinizde kalıntı oluşmaması için el hijyeninize her zaman özen göstermelisiniz.
Bu içeriğin tüm hakları saklıdır. İzin alınmadan kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

Göz Tansiyonu Olanlar Hangi Lensleri Kullanabilir?
En iyi Kontak Lens Seçimi: Göz Sağlığınız için Uygun Lensinizi Bulun
Astigmat Nedir?

lens market senin harikalığını mi konuşayım, lenslerimin mükemmelliğini mi bilemedim. 8 yıllık lens kullanıcısıyim. öncelikle air optixin tum cesitlerini kullandim ama 8 -10 saat sonraki batmalari, araba surerken yansimasi ve batmasi sebebiyle biofinitiye gectim araba sürüş konforu gece görüşü iyi fakat oda cok batiyordu 5-6 saat kullanimda gozumde sanki cam var gibi hissettiriyordu. simdi acuvue oasys ile tanıştım iki ay kullanip yazayım dedim. İNANİLMAZSİN. Yani bazen gözümde olduğunu unutup uyuyorum sabah kalkiyorum hala gozumde yok gibi. 24 saatlik hatta daha fazla bir konfor sagladigina yemin edebilirim. cok rahat cok guzel HD kalite. gece gündüz araba surerken telefona bakarken her acidan cok cok memnun kaldim. herkese oneririm. KÜÇÜK BİR UYARİ; lensi kesinlikle gunluk taze lens suyuna koymalisiniz ve iyice temizleyip takmalisiniz uzerinde minicik bir toz bile kalsa ilk taktiginizda rahatsiz ediyor. iki uc gunluk lens suyuna koyupta benim minnoş lenslerimi kotulemeyin :) bu arada ben 8 60 dia ile baska iki marka kullandim 8-40 sikintisiz oldu merak edenler rahatlikla tercih edebilirr
Sevilay C.Merhaba benim gibi lens arayan kişiler okuyabilir diye bende yazmak istedim. Bende çok lens denedim bir öğrenci lens kullandığını söyleyince nasıl yani hiç belli değil dedim. Kızarma kuruma aylarca öğrencinin lens kullandığını farketmedik. (Üniversite Öğrencisi) Marka Biofinity dedi. Sedece yine olmaz ama bir deniyim diye aldım. Ben uzağı görememe işini çözüp gözümü çizdirmekten vazgeçtim. Çok rahat kuruma yok , suyu fazla kızarma yapmadı, tabi kişiye göre değişkendir bu durumlar sanırım ama çok rahat kullanıyorum. Gece uyuyana kadar da hiç sıkıntım yok. Eskiden eve girer girmez ilk iş lens çıkarmaktı. Firmaya teşekkür ederiz. Lens firmasına.. Ayrıca www.lensmarket.com bu alışveriş sitesi çok hızlı bu lens ile bu firma ile tanıştım. Hem lensim hem bu site de emeği geçenler hemde lens firmamız ilkeli çalışmalarınızdan dolayı teşekkür ederiz. Şimdi tekrar sipariş verdim , hemen kargoya verildi yazmışlar.. Harikasınız ..
Burcu A.İlk defa lens aldım onu da burdan aldım ve çok memnunum. Sipariş verdikten 3 gün sonra geldi. Bu kadar çabuk hazır olacağını düşünmemiştim. Air optixe gelince, 1 aydır doktorumun deneme olarak verdiğini kullandım, alışmam 10 günü buldu. 10 gün içinde bulanık görme ve göz kuruluğu şikayetimdi. Artık olmuyor. Sadece geceleri uzun süre bilgisayar başında olduğum için yormaya başlıyor, ben de artık gece çıkarıp gözlükle bilgisayara bakıyorum böylece daha sağlıklı oluyor. Diğer markaları da merak ediyorum ama ilk defa kullandığım için riske girmeye korktum. Bunu kullanıp başka markaya geçen olursa önerirse 6 ay sonra düşünürüm, zaten lensmarket çok ilgili arasam onlar yardımcı olur. Teşekkürler lensmarket.com
Ahmet E.Gerçekten yorum yapmaya üşenirim, fakat Lens Market sonuna kadar övgüyü hakediyor, ilgi mükemmel, müşteri hizmetleri çok sistematik çalışıyor, 4. Kez ürün satın aldım hiç bir aksaklık yaşamadım. Siparişin ertesi günü, akşam üzeri elinize ulaşıyor. \nLenslere gelecek olursak, 3 senedir optikçimin tavsiyesi ile bu lensleri kullanmaya başladım ve haala da devam ediyorum. Gözümde lens olduğunu zaman zaman unutuyorum desem yeridir, o derece konforlular. Tabii ki bu konfor gözün yapısına göre değişiklik gösterebilir ama lens değiştirmeyi düşünüyorum, farklı bir lens denemek istiyorum diyen arkadaşlar gönül rahatlığıyla deneyebilir. Mutlaka göz muayenesinden sonra, göz yapınıza göre lenslerinizi tercih ediniz.
Caner T.Uzun denemeler sonrası lensimi buldum. Bir çok marka denedim ama bundan sonra hep biofinity kullanırım herhalde. Gözümün dia ve çapıyla birebir ve gördüğüm en ince ve yumuşak lens. Lensi gözümde hissetmiyorum lafına inanmazdım ama gerçekten gün içinde lensi hissetmiyorum. Tersi düzünü belirten bir işaret yok üzerinde ama bakınca şeklinden anlıyorsunuz. 1 senedir lens kullanıyorum ve 6 aydır biofinity kullanıyorum. Gözünüzün çapına ve diasına uyuyorsa kesinlikle deneyin. Lens markete diyecek söz yok zaten çalışanlarıyla birebir telefonda görüştüm ve gerçekten çok yardımcı oluyorlar. Bu 3. Siparişim olacak. Teşekkürler lensmarkeeet :))
Merve G.Öncelikle lensmarkete herkesin övgü ile başlamasını firma kendi yapıyor zannettim ama hayır. Bu 2. alışverişim ve ikisinden de cok memnun kaldım dün sipariş verdim aynı gün kargoya verilip ertesi gün elimdeydi. Lense gelirsek şuana kadar iki take günlük len denedim biri Acuvue Oasys with HydraLuxe diğeri ise o pahalı geldiğinden BioTrue. HydraLuxeden baya memnun kaldım. Bende batma kuruluk vs yapmadı. Astigmatim (0.25) olmasina rağmen mükemmel netlikte gösteriyordu ama gün sonuna doğru arada bulanıklık yapıyordu. Biotrue ise taktığım ilk anda gözümde baya hissetsemde sonrasında alıştım fakat net görüş bir türlü sağlayamadım sanki astigmatim artmış gibi tuhaf bir bulanıklılık yaptı bende. BioTrue’yu bir daha almayı düşünmüyorum açıkcası. Bu bitince birde Acuvue Moist deneyeceğim. Eğer HydraLuxe alternatif bulamazsam devam edeceğim çünkü baya memnun kaldım.
Nur Ö.Lens marketten aldığım 3.lenslerim ve bu zamana kadar yorum yapmak hiç aklıma gelmemişti doğrusu, öncelikle LEnsmarket site çalışanları her türlü övgüyü ziyadesiyle hakediyorlar, bunu belirtmeden geçemeyeceğim,kendilerine buradan çok çok teşekkür ediyorum.1996 yılından bu zamana kadar hep renkli kontakt lens kullanmış biri olarak söylüyorum Elegance,Rainbow,Sofistic ve en son Freshlook marka lens aldım.Doğrusunu söylemek gerekirse hepsinden memnun kaldım.Freshlook da fiyatına göre kalitesi ve renk bakımından hakkını vermiş diyebilirim.Ama markalar elbette gözün hassasiyetine göre değişkenlik gösterebiliyor bu daha çok lensten değil gözümüzün lensi kabul etmesiyle alakalı bir durum olabileceğini düşünüyorum.Ama denemek isteyen varsa fiyatının uygunluğu da gözönünde bulundurulursa Freslook denemeye değer diyorum.
Arzu N.Merhaba. Belki 20 yılı aşkın süredir lens kullanıyorum. Air optix aqua fiyatı çok arttığı için ona muadil başka lens kullandım. Hiç memnun kalmadım. Arayışım beni lens markete getirdi. Biofinity ile ilgili yorumları okudum. Herkes çok memnun olduğunu belirtmiş. Yorumlardan yola çıkarak Denemeye karar verdim. Yapılan yorumlar kesinlikle doğru. Hatta fazlası var eksiği yok. Gözde hiç yok gibi. Çok ince ve çok rahat. Hiç tereddütsüz alabilirsiniz. Ayrıca lens markete hızından dolayı teşekkür ederim. Sipariş verdikten sonra 12 saat dolmadan lens elimdeydi. Çok teşekkür ederim ❤️
Hülya Ç.