Hepimizin yapmadan önce gözünde büyüttüğü, yaptıktan sonra aslında "o kadar da zor değilmiş ben neden yapıp, kurtulmamışım ki" dediği şeyler olmuştur. Bizde bunlardan bazılarını sizin için sıraladık.
İçindekiler
Erken Kalkmak; Evet doğru okudunuz, hadi canım diyebilirsiniz ancak birazcık düzen sağlayarak bunu kolay kılmak mümkün. Uyumadan birkaç saat önce dijital ekranlara veda ederek ve uyku saatlerinizi düzenli hale getirerek bunu kolayca başarabilirsiniz. Denemesi bedava.
Spor Yapmak; Günümüz toplumumuzda her şeye ulaşmanın kolaylaşması ile fiziksel aktiviteler oldukça azalmaya başladı. Hal böyle olunca da hareketsizliğe bağlı olarak meydana gelen sağlık sorunları yaygınlaştı. Spor deyince hemen öyle aklınıza can feda yapılan aktiviteler gelmesin. Bizim dediğimiz hiç yoktan iyi olabilecek egzersiz kategorisindekiler, ne derler bilirsiniz “az yoktan iyidir.” 😊 Profesyonel sporcu olmak gibi bir niyetiniz yoksa sağlığınızı koruyacak kadar ama düzenli spor yapmanızı hem biz hem uzmanlar öneriyor
Özür Dilemek; Hepimiz en iyimser ve en ütopik senaryoda en az bir kere hata yaptığımızı varsaydığımız durumda “Her insan bir kere özür dilemeyi tatmalı” diyoruz, biraz empati, biraz hassasiyet eminiz ki herkese iyi gelecek.
Parelel Park; Bize göre “Parelel park yapamayan yoktur, yeterince pratik yapmayan vardır.” deneyerek sizlerde parelel park ustası olabilir ve başkalarına ilham olabilirsiniz. 😊
Paten Sürmek; Hangimiz paten süren birini görünce “ben neden yapamayayım ki” demedik ki kendi kendimize. Ama hemen ardından aklımıza gelen “ya düşersem” kolumu bacağımı kırarsam endişesi bizi hep durdurmadı mı? Belki ustalaşamasak da bir kere deneyip, tecrübe etmek bile güzel. “Ne zaman?” derseniz yarın çok geç, şimdi ise tam zamanı.
Yasal Uyarı; Fazla motive olup, tedbir almadan deneyenlerin sorumluğu bize ait değildir. 😊
Empati; Anlatmak mı zor yoksa anlamak mı? Derseniz, anlamak bizim elimizde o yüzden biz kolaydan başlayalım denemeye. Tüm anlayışımızı kendimize kullanmadığımızda, kendimizi başkalarının yerine koyarak düşündüğümüzde her şeyin daha anlaşılır olduğunu biz test edip, onayladık. Size de tavsiye ederiz.
Atalarımız bize yine uzun cümleler kurma fırsatı vermeden ”İğneyi kendine, çuvaldızı başkasına batır” diyerek bir konuyu daha özetlemiş.
Göz Sağlığınıza Önem Vermek; Eğer uzağa bakmakta, yakına bakmakta ya da özellikle gece görüşünüzde bulanıklık ve karmaşa varsa en kısa sürede göz hekimini ziyaret etmelisiniz. Göz rahatsızlığınız varsa ihmal ve erteleme yüzünden ilerlemesine izin vermemelisiniz.
Kontakt Lens Kullanmak; Eğer göz hekimini ziyaret ettiyseniz ve lens reçeteniz varsa sizin için geriye kalan tek şey www.lensmarket.com’u ziyaret etmek ya da 444 53 67 (444 LENS) nolu telefonu aramak. Geri kalan tüm süreçler için sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyuyor olacağız, üstelik lensleriniz nasıl temin ettiğinizin bizim için bir önemi yok. Her yeni lens kullanıcısı bizim için, tecrübelerimizi paylaşabileceğimiz yeni bir yol arkadaşı demek.
Lens takma-çıkarma videolarını izleyip, blog yazılarını okuduktan sonra geriye sadece denemek kalıyor. Reçetenize uygun lensi satın alarak ve 444 53 67’yi arayıp bilgilerinizi teyit ederek lens kullanmayı deneyebilirsiniz. İlk denemenin birkaç dakikadan uzun sürebileceğini sizden gizlemeyeceğiz ancak zamanla hız kazanıldığı da aşikar. Kim bilir kaç konuda daha denemediğimiz için; zor zannederken kolaydan vazgeçtik...
Nasıl bebeklerin konuşması ve yürümesi yeni doğduklarında zor gibi görünse de büyüdükçe aslında bu hareketler hem bizler hem onlar için olağan hale geliyorsa, bizler içinde çoğu şey böyle aslında sanırız. Lens kullanıcıları ve lens kullanma adayları yeni bir yazıda görüşmek üzere. Sağlıklı gözlerle kalın.
Bu içeriğin tüm hakları saklıdır. İzin alınmadan kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

Kontakt Lenslerle İlgili Soru ve Cevaplar
Lens Seçimi Yaparken Dikkat Etmeniz Gerekenler
Kontakt Lensler Hangi Durumlarda Gözlerinizi Rahatsız Hissettirebilir?

Keşke tüm firmalar sizin gibi olsa gerçekten örnek bir firmasınız.. Müşteri hizmetlerinize çok teşekkür ediyorum 2 yıldır sizden alışveriş yapıyorum vazgeçilmezim oldunuz...Göz numaram yüksek olduğu için her markanın renkli lensini kullanamıyorum galio rengi aldım gözlerim koyu kahve bende çok doğal ela gibi oldu konfor açısından herzaman memnun olduğum bir marka tavsiye ederim...Yüksek numaralar için başka markaların renkli lenslerini de getirtmenizi bekliyorum..Herzamanki güvenilir çözüm odaklı ve güvenilir firmanız çalışanlarına ayrıca teşekkür ederim..
Didem O.Eskiden Acuvue Oasys kullanırdım. Hiç şikayetim olmadı. Bu lensi görünce bir denemek istedim. Normalde güneşe çıkınca hemen gözüm yaşatır, neredeyse kışın bile güneş gözlüğü ihtiyacım olurdu. Bu lense geçtiğinden beri güneş gözlüğü neredeyse sadece aksesuara dönüştü. İnsan kullanmadan inanmıyor ama uzun bir deneyim sonrası yorum yapmaya karar verdim. Çok başarılı bir ürün. Şimdi yeniden sipariş verdim Bu iki kutu lense solüsyon hediyesi beni benden alıyor :)) lens market benim için en iyi deneyim. Uzun yıllardır kalitesini bozmadan devam eden tek alışveriş sitesi. Bütün arkadaşlarımı da alıştırdım. Ailecek izliyoruz :)
Özge E.İlk lens deneyimim. Doktorumun ve arkadaşlarımın tavsiyesiyle bu markayı aldım. Lensmarket hakkında o kadar çok övgü vardı ki, bu yüzden tereddütsüz tercih ettim. Haklılarmış...Kesinlikle müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyorlar. Cuma gecesi 2 kutu lens ve opti free solüsyon siparişi verdim. Ertesi sabah arayıp kargoya vermek üzere olduklarını söylediler. Son derece ilgili ve kibarlar. Haftasonuna denk geldiği için malesef Pazartesi öğlen teslim aldım. Paketleme harika. Umarım istediğim ürünler hep stoklarında olur. Gönül rahatlığıyla 5 yıldız veriyorum. Teşekkürler Lensmarket...
Öykü V.bu marka benim en rahat ettiğim marka kişiden kişiye değişçeğini düşünüyorum ben bir de biofinity kullanmıştım ama sürekli batıyordu ve rahatsız edici bi hissi vardı uzun süre takmak istemiyorum ama maalesef ki pandemiden dolayı doktora gidemediğim için takmak zorunda kaldım neyse işte acuvue oaysın mormsl lensini ilk kullandığım lensti aslında gerçekten güzelmiş başka markayı deneyimleyince anlayabildim ama bu lens kesinlikle normal olandan daha güzel güneşte vs gözlerimi kısık tutmak zorunda kalmıyorum ki zaten elimde de olmuyodu artık rahatça etrafa bakabiliyorum ve renk değişmesi de çok hoşuma gidiyor, arkadaşlarımın söylediğine göre güneş varken gözlerimin içi tamamen simsiyah duruyomuş ve lensin çevresi mor gibiymiş bilmiyorum ama şaşırıp sürekli gözüme bakmaları beni mutlu ediyor, solüsyon olarakta bayadır biotrue kullanıyorum başka marka da denemem şişede göz yaşı olsa bu kadar iyi olurdu site de çok iyi gerçekten bayılıyorum size aynı gün kargoya verildi ertesi gün geldi
Büşra B.Merhabalar; yaklaşık 15 yıldır lens kullanıyorum. Daha önceden Air Optix Aqua kullanıyordum. Ancak son zamanlarda gözümde ağrılık,bulanıklık ve batma hissi uyandırmaya başladı. Bu nedenle Biofinitiy yi denemek istedim.Yaşadığım sıkıntılardan ötürü Lens Market müşteri hizmetlerinden görüş almak istedim. Müşteri hizmetleri ile yapmış olduğum görüşme sonunda verdiğim siparişten memnun kalmazsam başka bir ürünle değiştirebileceğimi söylediler. Daha önceki yorumlara sonuna kadar katılıyorum. Müşteri hizmetleri gerçekten yaklaşımları ve hizmet kalitesi ile 10 numara 5 yıldızı sonuna kadar hak ediyor. Gelelim lens hakkındaki yorumuma; lensi takarken o çok yumuşak yapısından dolayı takmakta biraz zorluk çektim. Taktıktan sonra şimdilik ağırlık ve batma hissi uyandırmadı. Bakalım gün içerisinde gelişme nasıl olacak:)
Şeyda K.Ürün astigmat +hipermetrop sorunu olanlar için oldukça başarılı. Gözde kuruluk yapmıyor. Ayrıca lens marketin kampanyasini farketmeyerek 4 farklı kutu için ayrı ayrı seçim yaparak sipariş vermiştim dolayısıyla tekli fiyat ücreti tahsil edilmişti. Sonra hesabıma 604 TL ücret iadesi yapılmış. Ve 4 lu yıllık set ve içeriğindeki iki adet solusyonda tarafıma gonderilerek kampanyadan faydalanmam sağlanmış. Müşteri memnuniyeti noktasında çok özenli ve saygın bir tavır. Teşekkür ederim. Gercekten hızlı, güvenilir ve müşteri memnuniyetinde ozenli profesyonel bir firma.
Yeliz Ö.Yaklaşık 20 senelik lens kullanıcısıyım.Lensmarketinde en az 5 senedir müşterisiyim.Şimdiye kadar tecrübe ettiğim tüm internet alışverişlerinde açık ara en iyisi diyebilirim.Sipariş ve kargo hızı, ürün seçim desteği, aklınıza gelebilecek her türlü ihtiyacınızı etkin ve süratli bir şekilde yerine getiriyorlar.Özellikle müşteri desteği, geri dönüş hızları, çözüm odaklı olmaları ve her halukarda bir çözüm üretmeleri harika.Etkin bir müşteri desteğini bırakın muhattap bile bulamadığımız işletmeler dolu etrafımız.Özellikle müşteri desteği biriminin yöneticisi kimse çalışanları ile birlikte gönülden kutluyorum.Mükemmel bir müşteri desteği sadık müşteri demektir.Müşteriniz olmaktanda mutluyum.Başarılarınız devamını dilerim.
Taner Ö.Yaklaşık 11 yıldır lens kullanıyorum. Bir çok lens markası kullanma şansı buldum, son ölçümde astigmat gelişti ve derecem artı doktorumun önerisi üzerine bu markayı denemek istedim. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve gayet memnumum göze yapışma hissi yok, uyukladığımda kuruluk hissi olmadan güne devam edebiliyorum. İki gözümün ölçüleri ve değerleri farklı olduğu için 2 kutu sipariş verdim bir kutusu stokta yoktu ilgilendiler ve onayım üzerine yurt dışından sipariş geçip tedarik edilene kadar mağdur olmamam adına, bir çift lens ve stokta olanı kargoladılar bu yüzden lensmarket ve ekibine teşekkür ederim. Akabinde yurt dışı siparişi gelir gelmez tekrar ulaşıp tarafıma tekrar kargo yaptılar. Bu 3. siparişim ve lensmarket.com ekibinden memnumum tavsiye ederim...
Serhat A.Merhaba. Belki 20 yılı aşkın süredir lens kullanıyorum. Air optix aqua fiyatı çok arttığı için ona muadil başka lens kullandım. Hiç memnun kalmadım. Arayışım beni lens markete getirdi. Biofinity ile ilgili yorumları okudum. Herkes çok memnun olduğunu belirtmiş. Yorumlardan yola çıkarak Denemeye karar verdim. Yapılan yorumlar kesinlikle doğru. Hatta fazlası var eksiği yok. Gözde hiç yok gibi. Çok ince ve çok rahat. Hiç tereddütsüz alabilirsiniz. Ayrıca lens markete hızından dolayı teşekkür ederim. Sipariş verdikten sonra 12 saat dolmadan lens elimdeydi. Çok teşekkür ederim ❤️
Hülya Ç.senelerdir şeffaf lens kullanıcısıyım. ilk kez numaralı renkli lens sipariş ettim. göz rengim koyu kahverengi ve ben gray rengini sipariş ettim. şeffaf lense oranla inanılmaz yumuşak bir yapısı var ve çokça hassas lensler. hatta ilk takarken çok zorlandım ama yarım saat içerisinde lens gözüme iyice oturdu ve alıştı. ve ben ba-yıl-dım! ilk de zor gelebilir ama taktıktan sonra batma yanma kayma hepsi bitiyor. ve renk o kadar doğal ve güzel duruyor ki. lens marketten de ilk siparşimdi. ve korunaklı güzel bir kutuda geldi. iki kutu siparş ettğim için canım solüsyonum da hediye oldu. üstelik skt leri de yakın yada geçmiş değil. velhasıl beyler bayanlar ben çok sevdimmmm
İrem Ö.