Yeni yıl kimisi için sadece bir rakam değişikliğinden ibaretken, kimisi için ise yeni, güzel ve istenilen şeylerin olmasına gebe bir eşik.
İçindekiler
Peki gerçekten değişim için, hayallerin gerçekleşmesi için atılacak adımlar için yeni yılı 2025’i beklemek mi gerekiyor?
Sağlıkla, sevdiklerimizle yaşadığımız her gün, her an bize bahşedilen bir hediye değil mi? Öyleyse bunun kıymetini bilmek için takvimde bir rakam değişikliği şart mı? 😊
1 Ocak 2025 Çarşamba günü yeni bir yılın ilk sabahına uyanacağız. Değişen tek şeyin takvim olmaması ve bizlerin de geçmiş yılların gölgesinde yaşamaması için biraz efor sarf etmemiz gerekebilir. Tabii ki mevcutla memnun olanları da anlıyoruz, sürekli değişmek ve gelişmek zorunda değiliz. Biraz soluklanmak, nefes almak eminiz ki herkese iyi gelir.
Ancak yola hedeflerine ulaşmak için çıkanlara eforla birlikte sabır da gerekebilir bizden söylemesi. Hızlı koşmak yerine, sürekli ve yavaş adımlar belki de her şeyin bu kadar hızlı tüketildiği günümüzde işe yarar olandır.
Yeni Yıl, Yeni Alınabilecek Kararlar;
Bazı kararlar her yıl ya da yılda birkaç kez alınsa da her zaman uygulamak mümkün olmuyor, mesela; spor yapmak. 😊
Ancak başta kendimize olmak üzere herkese iyi gelecek önerileri sizler için listeledik.
- Spor yapmak
- Sabah erken uyanmak
- Dijital ekran süresini sınırlamak
- Yılda 1 kez göz hekimini ziyaret etmek
- Lens reçeten varsa, lens denemek
- Hep sen de nasıl durduğunu merak ettiğin o göz rengini, renkli lens ya da filtre ile denemek.
- Sevdiklerimizle daha fazla vakit geçirmek
- Sağlıklı beslenmek, tabii bu zaman ve bütçe bağlamında olduğu kadar 😊
- Sevmediğiniz en az bir özelliğinize veda etmek
- Kendin olmaya ve en iyi versiyonuna ulaşmaya çalışmaya devam etmek, evet dış mihnaklara rağmen. 😊
Yeni Aldığın Kararları Uygulayabilmek İçin;
Tüm hedef ve sınırları koyarken her zaman gerçekçi hedefler belirlemeye özen gösterin. 😊
Alt görevler listesi oluşturun; Hedeflerinize ulaşmak için kendine küçük durak noktaları belirleyin. Her görevi bir nevi bir kilometre taşı gibi olsun sizin için.
Zaman çerçevesi belirleyin; Hedefleriniz gerçekleştirmek için, zaman sınırı koyun. Kendinize karşı çok acımasız olmadan bu çizelgeye uymaya çalışın.
Hayallerinizi görselleştirin; “Cambridge”e göre 2024 yılının kelimesi manifest olduğuna göre, siz de hayallerinizi görselleştirmeyi ihmal etmeyin.
Başarısızlıklarda ders çıkarın; Tüm yıl için belirlediğiniz tüm hedefleri gerçekleştiremeyebilir ya da bazılarını kısmi olarak gerçekleştirebilirsiniz. Başarı kadar başarısızlığında olağan bir durum olduğunu unutmayın. En azından siz denediniz, olmayınca da kabullendiniz çiçek gibi. 😊
Yarının bugünle aynı olmasını İstemeyenlerin, her yeni günde ve her yeni yılda hayallerine bir adım daha yaklaşması dileğiyle.

Astigmat Lens: Astigmatlılar İçin Kontakt Lens Seçenekleri
Çocuklarda Kontakt Lens Kullanımı Ne Zaman Başlayabilir?
Miyop Lens ve Hipermetrop Lens Farkları

Keşke tüm firmalar sizin gibi olsa gerçekten örnek bir firmasınız.. Müşteri hizmetlerinize çok teşekkür ediyorum 2 yıldır sizden alışveriş yapıyorum vazgeçilmezim oldunuz...Göz numaram yüksek olduğu için her markanın renkli lensini kullanamıyorum galio rengi aldım gözlerim koyu kahve bende çok doğal ela gibi oldu konfor açısından herzaman memnun olduğum bir marka tavsiye ederim...Yüksek numaralar için başka markaların renkli lenslerini de getirtmenizi bekliyorum..Herzamanki güvenilir çözüm odaklı ve güvenilir firmanız çalışanlarına ayrıca teşekkür ederim..
Didem O.Eskiden Acuvue Oasys kullanırdım. Hiç şikayetim olmadı. Bu lensi görünce bir denemek istedim. Normalde güneşe çıkınca hemen gözüm yaşatır, neredeyse kışın bile güneş gözlüğü ihtiyacım olurdu. Bu lense geçtiğinden beri güneş gözlüğü neredeyse sadece aksesuara dönüştü. İnsan kullanmadan inanmıyor ama uzun bir deneyim sonrası yorum yapmaya karar verdim. Çok başarılı bir ürün. Şimdi yeniden sipariş verdim Bu iki kutu lense solüsyon hediyesi beni benden alıyor :)) lens market benim için en iyi deneyim. Uzun yıllardır kalitesini bozmadan devam eden tek alışveriş sitesi. Bütün arkadaşlarımı da alıştırdım. Ailecek izliyoruz :)
Özge E.İlk lens deneyimim. Doktorumun ve arkadaşlarımın tavsiyesiyle bu markayı aldım. Lensmarket hakkında o kadar çok övgü vardı ki, bu yüzden tereddütsüz tercih ettim. Haklılarmış...Kesinlikle müşteri memnuniyeti odaklı çalışıyorlar. Cuma gecesi 2 kutu lens ve opti free solüsyon siparişi verdim. Ertesi sabah arayıp kargoya vermek üzere olduklarını söylediler. Son derece ilgili ve kibarlar. Haftasonuna denk geldiği için malesef Pazartesi öğlen teslim aldım. Paketleme harika. Umarım istediğim ürünler hep stoklarında olur. Gönül rahatlığıyla 5 yıldız veriyorum. Teşekkürler Lensmarket...
Öykü V.bu marka benim en rahat ettiğim marka kişiden kişiye değişçeğini düşünüyorum ben bir de biofinity kullanmıştım ama sürekli batıyordu ve rahatsız edici bi hissi vardı uzun süre takmak istemiyorum ama maalesef ki pandemiden dolayı doktora gidemediğim için takmak zorunda kaldım neyse işte acuvue oaysın mormsl lensini ilk kullandığım lensti aslında gerçekten güzelmiş başka markayı deneyimleyince anlayabildim ama bu lens kesinlikle normal olandan daha güzel güneşte vs gözlerimi kısık tutmak zorunda kalmıyorum ki zaten elimde de olmuyodu artık rahatça etrafa bakabiliyorum ve renk değişmesi de çok hoşuma gidiyor, arkadaşlarımın söylediğine göre güneş varken gözlerimin içi tamamen simsiyah duruyomuş ve lensin çevresi mor gibiymiş bilmiyorum ama şaşırıp sürekli gözüme bakmaları beni mutlu ediyor, solüsyon olarakta bayadır biotrue kullanıyorum başka marka da denemem şişede göz yaşı olsa bu kadar iyi olurdu site de çok iyi gerçekten bayılıyorum size aynı gün kargoya verildi ertesi gün geldi
Büşra B.Merhabalar; yaklaşık 15 yıldır lens kullanıyorum. Daha önceden Air Optix Aqua kullanıyordum. Ancak son zamanlarda gözümde ağrılık,bulanıklık ve batma hissi uyandırmaya başladı. Bu nedenle Biofinitiy yi denemek istedim.Yaşadığım sıkıntılardan ötürü Lens Market müşteri hizmetlerinden görüş almak istedim. Müşteri hizmetleri ile yapmış olduğum görüşme sonunda verdiğim siparişten memnun kalmazsam başka bir ürünle değiştirebileceğimi söylediler. Daha önceki yorumlara sonuna kadar katılıyorum. Müşteri hizmetleri gerçekten yaklaşımları ve hizmet kalitesi ile 10 numara 5 yıldızı sonuna kadar hak ediyor. Gelelim lens hakkındaki yorumuma; lensi takarken o çok yumuşak yapısından dolayı takmakta biraz zorluk çektim. Taktıktan sonra şimdilik ağırlık ve batma hissi uyandırmadı. Bakalım gün içerisinde gelişme nasıl olacak:)
Şeyda K.Ürün astigmat +hipermetrop sorunu olanlar için oldukça başarılı. Gözde kuruluk yapmıyor. Ayrıca lens marketin kampanyasini farketmeyerek 4 farklı kutu için ayrı ayrı seçim yaparak sipariş vermiştim dolayısıyla tekli fiyat ücreti tahsil edilmişti. Sonra hesabıma 604 TL ücret iadesi yapılmış. Ve 4 lu yıllık set ve içeriğindeki iki adet solusyonda tarafıma gonderilerek kampanyadan faydalanmam sağlanmış. Müşteri memnuniyeti noktasında çok özenli ve saygın bir tavır. Teşekkür ederim. Gercekten hızlı, güvenilir ve müşteri memnuniyetinde ozenli profesyonel bir firma.
Yeliz Ö.Yaklaşık 20 senelik lens kullanıcısıyım.Lensmarketinde en az 5 senedir müşterisiyim.Şimdiye kadar tecrübe ettiğim tüm internet alışverişlerinde açık ara en iyisi diyebilirim.Sipariş ve kargo hızı, ürün seçim desteği, aklınıza gelebilecek her türlü ihtiyacınızı etkin ve süratli bir şekilde yerine getiriyorlar.Özellikle müşteri desteği, geri dönüş hızları, çözüm odaklı olmaları ve her halukarda bir çözüm üretmeleri harika.Etkin bir müşteri desteğini bırakın muhattap bile bulamadığımız işletmeler dolu etrafımız.Özellikle müşteri desteği biriminin yöneticisi kimse çalışanları ile birlikte gönülden kutluyorum.Mükemmel bir müşteri desteği sadık müşteri demektir.Müşteriniz olmaktanda mutluyum.Başarılarınız devamını dilerim.
Taner Ö.Yaklaşık 11 yıldır lens kullanıyorum. Bir çok lens markası kullanma şansı buldum, son ölçümde astigmat gelişti ve derecem artı doktorumun önerisi üzerine bu markayı denemek istedim. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve gayet memnumum göze yapışma hissi yok, uyukladığımda kuruluk hissi olmadan güne devam edebiliyorum. İki gözümün ölçüleri ve değerleri farklı olduğu için 2 kutu sipariş verdim bir kutusu stokta yoktu ilgilendiler ve onayım üzerine yurt dışından sipariş geçip tedarik edilene kadar mağdur olmamam adına, bir çift lens ve stokta olanı kargoladılar bu yüzden lensmarket ve ekibine teşekkür ederim. Akabinde yurt dışı siparişi gelir gelmez tekrar ulaşıp tarafıma tekrar kargo yaptılar. Bu 3. siparişim ve lensmarket.com ekibinden memnumum tavsiye ederim...
Serhat A.Merhaba. Belki 20 yılı aşkın süredir lens kullanıyorum. Air optix aqua fiyatı çok arttığı için ona muadil başka lens kullandım. Hiç memnun kalmadım. Arayışım beni lens markete getirdi. Biofinity ile ilgili yorumları okudum. Herkes çok memnun olduğunu belirtmiş. Yorumlardan yola çıkarak Denemeye karar verdim. Yapılan yorumlar kesinlikle doğru. Hatta fazlası var eksiği yok. Gözde hiç yok gibi. Çok ince ve çok rahat. Hiç tereddütsüz alabilirsiniz. Ayrıca lens markete hızından dolayı teşekkür ederim. Sipariş verdikten sonra 12 saat dolmadan lens elimdeydi. Çok teşekkür ederim ❤️
Hülya Ç.senelerdir şeffaf lens kullanıcısıyım. ilk kez numaralı renkli lens sipariş ettim. göz rengim koyu kahverengi ve ben gray rengini sipariş ettim. şeffaf lense oranla inanılmaz yumuşak bir yapısı var ve çokça hassas lensler. hatta ilk takarken çok zorlandım ama yarım saat içerisinde lens gözüme iyice oturdu ve alıştı. ve ben ba-yıl-dım! ilk de zor gelebilir ama taktıktan sonra batma yanma kayma hepsi bitiyor. ve renk o kadar doğal ve güzel duruyor ki. lens marketten de ilk siparşimdi. ve korunaklı güzel bir kutuda geldi. iki kutu siparş ettğim için canım solüsyonum da hediye oldu. üstelik skt leri de yakın yada geçmiş değil. velhasıl beyler bayanlar ben çok sevdimmmm
İrem Ö.