Gülmek kadar ağlamak da hayatın bir parçası olsa da, biz herkesin mutluluktan ağladığını yani kontakt lensleriyle sevinç gözyaşı döktüğünü umuyoruz. İster sevinçten ister üzüntü nedeniyle ağlıyor olun, ağlamanın bir ruh hali güçlendirici olduğu söyleniyor. Yıkmıyorsa güçlendirir; biraz da pozitiflik. 😊
Sevdiği birine kavuşmak, güzel bir haber almak ya da uzun süredir olmasını dilediğimiz bir olayın gerçekleşmesi, hepsi mutluluk gözyaşlarına sebep, bu doz mutluluklar yaşamayı kim istemez ki…
Evlilik teklifi aldınız, bebeğinizin kalp atışını ilk kez duydunuz, bebeğinizin dünyadaki ilk anına şahit oldunuz ya da sabırsızlıkla beklediğiniz okuldan mezun olarak sonunda diplomanızı aldınız... Ağlamamak elde değil, kontakt lensler mutluluğa engel değil. 😊
Kontakt lens kullanıcıları için ağlamak bazen soru işaretleri oluşturan bir durum haline gelebilmektedir.
"Kontakt lenslerle ağlayabilir miyim?", "Lenslerle ağlamak gözlerime zarar verir mi?" Ağlamadan önce bir dakika durup lenslerimi çıkarmalı mıyım?” diye aklınızda sorular varsa, hepsini hemen yanıtlayalım.
Kontakt lenslerle ağlamanız lenslerinize veya gözlerinize zarar vermez. Sadece gözyaşınızı silmeye çalışırken gözlerinize bastırmanız lenslerinizin gözlerinizden kaymasına neden olabilir. Gözlerinizi nazikçe silerek lenslerinizin sabit kalmasını sağlayabilirsiniz. Ek olarak ağlarken göz kapaklarınızdaki bezler ekstra gözyaşı ürettiğinden, ağlamak kısa bir süreliğine görüşünüzün bulanıklaşmasına neden olabilir.
Ağlamak vücutta serotonin salgılanmasını sağlar. Mutluluktan ağlamak, üzüntüden ağlamak veya gözümüze bir şey kaçtığı için gözyaşı geldiğin de vücudumuzda salgılanan serotonin oranı farklıdır. Her seçenekte, serotonin salgılandığı için sonrasında kendimizi daha iyi hissederiz.
Gözyaşları Ne İşe Yarar?
Gözlerimiz, duyguları ifade edebilen ve kendilerini koruyabilen olağanüstü organlardır. Genellikle duygularla ilişkilendirilen gözyaşları, göz sağlığı için birkaç hayati işleve sahiptir. Gözleri nemli ve kaygan tutar, tahriş edici maddelerden korur, ve gözlerinizin sağlıklı kalması için gerekli besinleri sağlar.
Gözyaşları aynı zamanda lenslerinizi konforlu bir şekilde kullanmanızı sağlar. Gözleriniz yeterli gözyaşı üretmiyorsa göz kuruluğu yaşayabilirsiniz, bu durum lenslerinizi rahatça kullanmak için sürekli gözyaşı dökmeniz gerektiği anlamına gelmez. 😊
Sağlıklı gözler, ağlasak da ağlamasak da düzenli olarak gözyaşı üretir.
Ağladıktan Sonra Bulanıklaşan Lensler Nasıl Düzeltilir?
Lenslerle ağladıktan sonra oluşan bulanık görüşü düzeltmek için genellikle birkaç kez yavaşça göz kırpmanız yeterli olacaktır. Ancak bu işe yaramazsa, lenslerinizi çıkartarak kontakt lens solüsyonu ile temizleyip yeniden takabilirsiniz.
Ağladıktan Sonra Lens Takılabilir Mi?
Teknik olarak evet, ağladıktan sonra kontakt lensler takılabilir. Ancak bazen ağlamak gözlerinizin kızarmasına ve tahriş olmasına neden olur. Böyle durumlarda suni gözyaşı damlaları pratik ve hızlı bir çözüm olabilir.
Süni gözyaşı damlalarına www.lensmarket.com’dan ulaşabilirsiniz.
BioTrue Nemlendirici Göz Damlası, Systane Hydration, Drop Defence Göz Damlası ve Neovis Total Göz Damlasını incelemek ve satın almak için ürün isimlerine tıklamanız yeterli.
Bu içeriğin tüm hakları saklıdır. İzin alınmadan kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

Kirpik Uzatma, Kalıcı Kıvırma ve Boyama Gözleri Nasıl Etkiler?
Kasvetli Sonbahar Günlerinde Görmek
Yaş Almak Kontakt Lens Kullanmaya Engel mi?

5 Yıldız aslında lense değil lensmarketin müşteri hizmetlerine ben böyle ilgili böyle çözüm odaklı ve hızlı bir ekip görmedim desem abartmış olmam. 10 senedir lens kullanıyorum doktorum ilk defa bu markayı tavsiye etti ve bir numaram yurtdışından geleceği için bekleme süresine istinaden anında 1 çift ayarlayıp gönderdiler ilk hafta acayip bulanık görme ve batma yaşadım hemen müşteri hizmetlerini aradığımda resmen kafa kafaya verip çözüm üretmeye çalıştık çok şaşkınım ve anında gönderdiler eğer tekrar aynı problemi yaşarsanız kutusu açılmamış esas lenslerinizi geri iade yapıp istediğiniz markayı alabilirsiniz dediler ben şoktayım. şu an 3 gün oldu maşallah lenslerde hiç bir problem yok ilerleyen günlere bakacağım ama demem o ki resmen 10/10 kalite ve çalışanlar böyle devam kimse de internetten lens sipariş etmekten korkmasın çünkü lensmarket var
Selmin A.Lens market çok iyi bir firma. Çalışanları ilgili ve anlayışlı. İlk defa toric lens kullanacağım için ve BC değerim 8.4 ancak piyasada 8.4 astigmatlı lens bulunmadığı için tereddütteydim. Talebim doğrultusunda müşteri temsilcisi hemen iletişime geçti ve BC 8.6 değeri gözünüze uyum sağlamazsa 14 gün içinde değişim yapabiliriz dedi. O yüzden her zaman kullandığım Acuvue Oasys markasının astigmatlı lensini sipariş verdim. Çok hızlı bir şekilde kargoya verildi. Lensim elime ulaştığında yaklaşık bir hafta denedim ama BC değeri büyük olduğu için gözümde yabancı bir cisim varmış gibi batma hissi vardı ve düşüyordu. Lensmarket ekibi ile iletişime geçince sağ olsunlar hemen ilgilendiler ve astigmatsız lensle değişim işlemimi hızlıca gerçekleştirdiler. İlgilerinden ve hızlarından dolayı teşekkür ediyorum. Puanım lense değil siteye :)
Beyza Ş.Ben bu siteden ilk defa alışveriş yaptım daha öncesinde lens optikal diye bir siteden alışveriş yaptım Beni arayıp Gözümün numaralarının olmadığını 12 hafta üreticiden dolayı bekleme süresini almak istediler beni ya da 0,25 düşüğünü yollayabileceklerini söylediler ben numaramı değiştirilmesini istemediğimi ve siparişimi iptal etmelerini söyleyip buradan sipariş verdim stok problemi yaşamadım 24 saat içinde elime ulaştı Dün Sipariş verdim bugün kapımdaydı lenslerin tarihleri 2030 ve 2029 öyle aklımızda işte son kullanma tarihi yakın olan ürünleri yolluyorlar gibi bir algıda oluşmasın Açıkçası ben göz ürünlerinde çok tereddüt ediyorum ve bu yüzden ikinizin rahatlaması için bu yorumu yazıyorum Normalde Yorum falan bırakmam ben çok memnun kaldım siparişlerime devam edeceğim
Perihanpelin Ş.Sipariş 1 günde elime ulaştı. Optikçi 3 iş günü süre vermişti. Hatta şöyle bir olay yaşadım; lens alacaklar dikkatli olsun bu vesileyle. Optikçi indirim yapmasına karşın %30 lensmarketteki fiyata göre daha fazla fiyat verdi. Haydi fiyat neyse; lensin aylık olduğunu söyledi. Güvendim 3 iş günü sonra almak üzere sipariş verdim. Sonra lensmarkette neden lenslerin 15 günlük olarak belirtildiğini merak ettim. Acuvue resmi sayfasına girdim. Orda da 15 günlük yazıyor. Sonra optikçiyi aradım; lenslerin 15 günlük olduğunu söyledim. Biz aylık kullanım öneriyoruz dedi. Şaşırdım tabi. Üretici önermiyor siz nasıl öneriyorsunuz dedim. Dağıtımcısını aradı. Ondan da aynı yanıt geldiğini söyledi. 15 günlük lensi aylık olarak satmak nedir anlamadım. Siparişi iptal ettim ve lensmarketten verdim. Üstelik bir de hediye solüsyon ile geldi. Teşekkürler lensmarket:)
Mutlu Ç.15 yaşındaki oğlum kendi seçtiği halde gözlüklerini beğenmemeye ve şikayet etmeye başladı.Yıllık göz kontrolünde doktorumuza lens ölçümü yaptırdım.İnanın bir baba olarak aldığım en iyi kararlardan biriydi.Oğlum çok ama çok mutlu.Dünyam değişti diyor,gözünde takılı olduğunu bile unutuyor.Buradan Lens Market çalışanlarına çok teşekkür ederim.İlk defa kullanacaktık kendilerini aradım ve çok güzel bilgilendirdiler.Yorumlar sayesinde bu firmayı bulmam,işlerini çok iyi yaptıklarının göstergesi.Lense gelince,ilk takma anında hafif bir yanma hissetti oğlum, o da 5 dak.bile sürmedi.Daha sonra hiç bir şikayeti olmadı hatta dediğim gibi gözünde olduğunu bile unuttu.Solüsyon olarak ta aynı firmanın mamülünü kullandık ve oğlum çok memnun.İnşallah bu devam eder.Teşekkürler Lens Market
Burak D.Uzun yıllardır lensmarket’ten sipariş verip yine uzun süredir kullandığım markaya ait lensler gözüme oturmamaya başlamıştı ve konfor anlamında ciddi rahatsızlık yaşatıyordu. Lensmarket’i telefonla arayıp kendilerindeng görüştüm, akabinde verdiğim siparişle gelen ürünlerde yaşadığım sorunlar çözülmüş oldu. Öncesinde “airoptix plus hydra glyde” kullanıyordum ve her sene aynı yerde gittiğim rutin yıllık göz muayenesine gitmişken ekstra ücret ödeyip bir de lens muayesine girmiştim fakat lens önerisi namına hiç yardımları olmadı. Hastanede çözemedikleri sorunu telefonun bir ucundan çözen LensMarket yetkilisi Nilay Hanım’a bu sebepten ayrıca teşekkür ederim. Süreçle başından sonuna kadar yakından ilgilendi ve sayesinde herhangi bir sorunum kalmadı; 1 ayı aşkın bir süredir gayet mutlu mesut kullanıyorum yeni lenslerimi. Teşekkürler.
Serhat B.Siparişimi verdikten kısa bir süre sonra çağrı merkezinden aradılar. Stokta bulunmayan lensim ile ilgili bilgi verdiler ve lensimin stoğa girmesinin 8 haftayı bulacağını fakat mağdur olmamam için aynı numara için deneme lensi göndererek yardımcı olacaklarını söylediler. Çıkmayan kargom için müşteri hizmetlerini aradım, bu konu ile ilgili bana dönüş yapacaklarını söylediler ve yaptılar. Harika bir iletişim, sipariş takibi, müşteri ile ilgili yaklaşımlarına hayran kaldım uzun zamandır bu kadar dürüst bir internet alışverişim olmamıştı. Bu arada toplu sipariş olduğu için deneme lensine gerek kalmadan siparişim tamamlandı ve kısa süre içinde elime ulaştı.Lensmarket.com a teşekkür ediyorum. Air optix e gelince yaklaşık 10 yıldır lens kullanıyorum en çok memnun kaldığım markadır. Batma, bulanıklık yok. Uzun saatler boyunca gözümde kaldığında dahi bir sorun yaşamadım.
Esra E.Biofinity hep kullandığım lensim, markadan çok memnunum özetle, ancak Astigmatlı olanını ilk defa deneyecğim siparişi verdim. Denedikten sonra yorumumu yazarım ama ben şu an Lensmark hakkında fikrimi artık yorum olarak yazmam gerektiğini hatta bunun bir borç olduğunu düşündüğüm için yazıyorum. Lensmarketin neredeyse 10 yıllık müşterisiyim hep memnundum her sene daha fazla memnun olarak sipariş veriyorum. Bu kadar özenli, saygılı, ilgili ve dürüst bir firmaya varlığı için teşekkür etmek istiyorum. Öyle büyük bir hizmet veriyorlar ki gerek maddi gerek manevi sıkıntılardan kurtarıyorlar insanı. Hem eczanelere 2 katı fiyat ödemekten kurtuluyorsunuz hem de evinizden bilgisayarınızın açılış hızıyla birlikte 2 dk da siparişinizi verip kapatıyorsunuz 2 gün geçmeden kapınızda.. İyi ki varsın Lensmarket..
Seda E.Yaklaşık 10 yıldır lenslerimi lensmarketten alıyorum, her zaman çok hızlı, çok özenli kargolama yapıyorlar ayrıca bir problem olduğunda çok hızlı geri dönüş yapıp çözüyorlar, çok teşekkür ediyorum. Bu lense gelince, 20 yıldır lens kullanıyorum pek çok marka denedim, en memnun kaldığım ikinci lens, maalesf en memnun kaldığım birinci lens artık üretilmiyor. Göze en uygun lens biraz deneme yanılmayla bulunuyor, kullanıcıların en çok yaptığı hata BC değerini dikkate almamak, bu lensin göze oturması için önemli bir değer, buna dikkat edilerek lens seçimi yapılırsa göze uygun lens daha kolay bulunabilir.
Nebile V.