Yıllardır bu diploma için çok çalıştın, mezuniyet töreni ya da balo için artık hazırlık yapma vakti geldi. Hatta bu çaban sırasında, gözlerini fazlaca yormuş bile olabilirsin. 😊 Hem senin hem de sevdiklerinin hayalini kurduğu güne çok az bir zaman kaldı. En zoru da herkes için elbise ve smokin seçimi yapmak sanırız. 👩🏻🎓 👨🏻🎓
Düzenli olarak yaptırdığın göz muayenelerinde miyopi, hipermetrop veya astigmat görme kusurun olduğu için göz hekimin gözlük veya lens kullanmanı önermiş olabilir. Diğer bir seçenek ise göz hekiminizin lens mi yoksa gözlük mü kullanacağının kararını sana bırakmış olması.
Bu durumda eğer lens reçeten varsa kontakt lensi sürekli olarak kullanıyor olabilir veya sadece düğün, seyahat, balo, mezuniyet gibi özel günlerde lens kullanmayı tercih ediyor olabilirsin. Her iki seçenekte de balo hazırlığı için yapılacaklar listene kontakt lens siparişini de eklemen gerekir. 😊
Her zaman kontakt lens kullanmıyor olsan dahi, bu kıymetli günde özgürce hareket edip, istediğin gibi dans edebilmen için lens en doğru tercih olabilir. Gün sonunu da düşünecek olursak, lenslerini çıkardıktan sonra lens kabına koymadan kolayca çöpe atabilmen için en pratik seçenek; Günlük kullan- at lens olabilir. 😊
Tek kullanımlık günlük lens kullanarak, solüsyon (lens suyu) ve lens kabı ile uğraşmadan mezuniyet sonrasında uyumadan önce lenslerini hızlıca çıkarıp, atabilirsin. Sabah yeni bir çift lens takarak yeni güne yeni lenslerle başlayabilirsin.
Balo gününde hazırlanmaya nereden başlayacağına dair aklınızda sorular varsa, hemen yanıtlamaya başlayalım öyleyse.
Kontakt Lens Kullanıcıları için balo’ya hazırlanma sıralaması sizin için aşağıda. 😊
- Saç Yapımı
- Lens Takma
- Makyaj
- ve son olarak çok istediğin kıyafeti sonunda giyinme. 😊
Mezuniyette Kontakt Lens ve Saç
Saç modeli tercihini son güne bırakmayacağını biliyoruz. Defalarca düşünüp, hatta oylama yaptıktan sonra saç modeline günler öncesinden karar veren tek sen değilsin, merak etme. 😊
Her şeyden önce ilk olarak saçlarını yapmanı tavsiye ediyoruz. Saç spreyi ve fön makinesinden dolayı göz kuruluğu yaşama ihtimalinizi de böylece ortadan kaldırabilirsiniz.
Saçını yapmadan önce lenslerini takmak istersen de, göz damlası senin için kurtarıcı olabilir.
Mezuniyette Kontakt Lens ve Makyaj
Saçın tamam ise, şimdi sıra makyajda. 😊 Peki “lenslerimi makyajdan önce mi yoksa makyajdan sonra mı takmalıyım?” diye sorduğunu duyar gibiyiz. Hemen yanıtlayalım.
Eyelinerı düzgün çekmek, görüş net iken bile bu kadar zorken, görme kusuru olanlar için lens olmadan başarmak çok da mümkün değil derseniz, anlarız. Hem hijyen hem de daha iyi bir makyaj için önce kontakt lenslerinizi takmanızı öneriyoruz.
Eğer mezuniyetin için ilk kez lens kullanacaksanız Lens Kullanımı yazımıza da göz atabilirsin.
Fondetön, maskara veya göz kaleminizi sürdükten sonra lenslerinizi takmanız, lenslerinizde makyaj kalıntısı olmasına neden olabilir ve bu durumda lenslerinizin hijyenini bozabilir.
Tüm hazırlıklar yapıldıktan sonra istenilen görüntü elde edildiyse şimdi baloda eğlenme vakti.
Gün sonu içinde size küçük bir tavsiyemiz olacak, lenslerinizi makyajınızı çıkarmadan önce çıkarın. Hazırlanma rutininizin tam tersi bir yol izleyebilirsiniz. 😊
Bu içeriğin tüm hakları saklıdır. İzin alınmadan kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

Lensmarket Hakkında En Çok Merak Edilenler
Neden Lenslerimi lensmarket.com’dan Almalıyım?
Neden İndirimli Lens Setlerini Tercih Etmelisiniz?

lens market senin harikalığını mi konuşayım, lenslerimin mükemmelliğini mi bilemedim. 8 yıllık lens kullanıcısıyim. öncelikle air optixin tum cesitlerini kullandim ama 8 -10 saat sonraki batmalari, araba surerken yansimasi ve batmasi sebebiyle biofinitiye gectim araba sürüş konforu gece görüşü iyi fakat oda cok batiyordu 5-6 saat kullanimda gozumde sanki cam var gibi hissettiriyordu. simdi acuvue oasys ile tanıştım iki ay kullanip yazayım dedim. İNANİLMAZSİN. Yani bazen gözümde olduğunu unutup uyuyorum sabah kalkiyorum hala gozumde yok gibi. 24 saatlik hatta daha fazla bir konfor sagladigina yemin edebilirim. cok rahat cok guzel HD kalite. gece gündüz araba surerken telefona bakarken her acidan cok cok memnun kaldim. herkese oneririm. KÜÇÜK BİR UYARİ; lensi kesinlikle gunluk taze lens suyuna koymalisiniz ve iyice temizleyip takmalisiniz uzerinde minicik bir toz bile kalsa ilk taktiginizda rahatsiz ediyor. iki uc gunluk lens suyuna koyupta benim minnoş lenslerimi kotulemeyin :) bu arada ben 8 60 dia ile baska iki marka kullandim 8-40 sikintisiz oldu merak edenler rahatlikla tercih edebilirr
Sevilay C.Merhaba benim gibi lens arayan kişiler okuyabilir diye bende yazmak istedim. Bende çok lens denedim bir öğrenci lens kullandığını söyleyince nasıl yani hiç belli değil dedim. Kızarma kuruma aylarca öğrencinin lens kullandığını farketmedik. (Üniversite Öğrencisi) Marka Biofinity dedi. Sedece yine olmaz ama bir deniyim diye aldım. Ben uzağı görememe işini çözüp gözümü çizdirmekten vazgeçtim. Çok rahat kuruma yok , suyu fazla kızarma yapmadı, tabi kişiye göre değişkendir bu durumlar sanırım ama çok rahat kullanıyorum. Gece uyuyana kadar da hiç sıkıntım yok. Eskiden eve girer girmez ilk iş lens çıkarmaktı. Firmaya teşekkür ederiz. Lens firmasına.. Ayrıca www.lensmarket.com bu alışveriş sitesi çok hızlı bu lens ile bu firma ile tanıştım. Hem lensim hem bu site de emeği geçenler hemde lens firmamız ilkeli çalışmalarınızdan dolayı teşekkür ederiz. Şimdi tekrar sipariş verdim , hemen kargoya verildi yazmışlar.. Harikasınız ..
Burcu A.İlk defa lens aldım onu da burdan aldım ve çok memnunum. Sipariş verdikten 3 gün sonra geldi. Bu kadar çabuk hazır olacağını düşünmemiştim. Air optixe gelince, 1 aydır doktorumun deneme olarak verdiğini kullandım, alışmam 10 günü buldu. 10 gün içinde bulanık görme ve göz kuruluğu şikayetimdi. Artık olmuyor. Sadece geceleri uzun süre bilgisayar başında olduğum için yormaya başlıyor, ben de artık gece çıkarıp gözlükle bilgisayara bakıyorum böylece daha sağlıklı oluyor. Diğer markaları da merak ediyorum ama ilk defa kullandığım için riske girmeye korktum. Bunu kullanıp başka markaya geçen olursa önerirse 6 ay sonra düşünürüm, zaten lensmarket çok ilgili arasam onlar yardımcı olur. Teşekkürler lensmarket.com
Ahmet E.Gerçekten yorum yapmaya üşenirim, fakat Lens Market sonuna kadar övgüyü hakediyor, ilgi mükemmel, müşteri hizmetleri çok sistematik çalışıyor, 4. Kez ürün satın aldım hiç bir aksaklık yaşamadım. Siparişin ertesi günü, akşam üzeri elinize ulaşıyor. \nLenslere gelecek olursak, 3 senedir optikçimin tavsiyesi ile bu lensleri kullanmaya başladım ve haala da devam ediyorum. Gözümde lens olduğunu zaman zaman unutuyorum desem yeridir, o derece konforlular. Tabii ki bu konfor gözün yapısına göre değişiklik gösterebilir ama lens değiştirmeyi düşünüyorum, farklı bir lens denemek istiyorum diyen arkadaşlar gönül rahatlığıyla deneyebilir. Mutlaka göz muayenesinden sonra, göz yapınıza göre lenslerinizi tercih ediniz.
Caner T.Uzun denemeler sonrası lensimi buldum. Bir çok marka denedim ama bundan sonra hep biofinity kullanırım herhalde. Gözümün dia ve çapıyla birebir ve gördüğüm en ince ve yumuşak lens. Lensi gözümde hissetmiyorum lafına inanmazdım ama gerçekten gün içinde lensi hissetmiyorum. Tersi düzünü belirten bir işaret yok üzerinde ama bakınca şeklinden anlıyorsunuz. 1 senedir lens kullanıyorum ve 6 aydır biofinity kullanıyorum. Gözünüzün çapına ve diasına uyuyorsa kesinlikle deneyin. Lens markete diyecek söz yok zaten çalışanlarıyla birebir telefonda görüştüm ve gerçekten çok yardımcı oluyorlar. Bu 3. Siparişim olacak. Teşekkürler lensmarkeeet :))
Merve G.Öncelikle lensmarkete herkesin övgü ile başlamasını firma kendi yapıyor zannettim ama hayır. Bu 2. alışverişim ve ikisinden de cok memnun kaldım dün sipariş verdim aynı gün kargoya verilip ertesi gün elimdeydi. Lense gelirsek şuana kadar iki take günlük len denedim biri Acuvue Oasys with HydraLuxe diğeri ise o pahalı geldiğinden BioTrue. HydraLuxeden baya memnun kaldım. Bende batma kuruluk vs yapmadı. Astigmatim (0.25) olmasina rağmen mükemmel netlikte gösteriyordu ama gün sonuna doğru arada bulanıklık yapıyordu. Biotrue ise taktığım ilk anda gözümde baya hissetsemde sonrasında alıştım fakat net görüş bir türlü sağlayamadım sanki astigmatim artmış gibi tuhaf bir bulanıklılık yaptı bende. BioTrue’yu bir daha almayı düşünmüyorum açıkcası. Bu bitince birde Acuvue Moist deneyeceğim. Eğer HydraLuxe alternatif bulamazsam devam edeceğim çünkü baya memnun kaldım.
Nur Ö.Lens marketten aldığım 3.lenslerim ve bu zamana kadar yorum yapmak hiç aklıma gelmemişti doğrusu, öncelikle LEnsmarket site çalışanları her türlü övgüyü ziyadesiyle hakediyorlar, bunu belirtmeden geçemeyeceğim,kendilerine buradan çok çok teşekkür ediyorum.1996 yılından bu zamana kadar hep renkli kontakt lens kullanmış biri olarak söylüyorum Elegance,Rainbow,Sofistic ve en son Freshlook marka lens aldım.Doğrusunu söylemek gerekirse hepsinden memnun kaldım.Freshlook da fiyatına göre kalitesi ve renk bakımından hakkını vermiş diyebilirim.Ama markalar elbette gözün hassasiyetine göre değişkenlik gösterebiliyor bu daha çok lensten değil gözümüzün lensi kabul etmesiyle alakalı bir durum olabileceğini düşünüyorum.Ama denemek isteyen varsa fiyatının uygunluğu da gözönünde bulundurulursa Freslook denemeye değer diyorum.
Arzu N.Merhaba. Belki 20 yılı aşkın süredir lens kullanıyorum. Air optix aqua fiyatı çok arttığı için ona muadil başka lens kullandım. Hiç memnun kalmadım. Arayışım beni lens markete getirdi. Biofinity ile ilgili yorumları okudum. Herkes çok memnun olduğunu belirtmiş. Yorumlardan yola çıkarak Denemeye karar verdim. Yapılan yorumlar kesinlikle doğru. Hatta fazlası var eksiği yok. Gözde hiç yok gibi. Çok ince ve çok rahat. Hiç tereddütsüz alabilirsiniz. Ayrıca lens markete hızından dolayı teşekkür ederim. Sipariş verdikten sonra 12 saat dolmadan lens elimdeydi. Çok teşekkür ederim ❤️
Hülya Ç.