Acuvue Oasys Max 1-Day Multifocal for Astigmatism ilk ve tek günlük kullan-at multifocal toric lens.
Acuvue Oasys Max One Day Multifocal mavi ışık filtreli ilk günlük kullan at lens ile maksimum konfor ve maksimum netliği görüşünüzde yaşayın.
Göz bebeğine uyum sağlayan tasarım özelliğine sahip, en yeni multifokal lens Acuvue Oasys Multifocal
Bausch + Lomb Ultra Multifocal kontakt lensleri tam 16 saat boyunca neminin %95’ini koruyabilmektedir.
Multifocal lenslerde Hydraglyde Teknolojisiyle uzun süren konforu yaşayın.
Özgün tasarımı sayesinde değişmekte olan gözlerinize uyum sağlar, böylelikle siz de mükemmel görme deneyiminizi yaşamaya devam edersiniz
Çift odaklı ve okuma gözlüğü ihtiyacını ortadan kaldırır. Presbiyopi düzeltimi için dizayn edilmiş aylık yumuşak silikon hidrojel kontakt lenstir.
4 kutu Acuvue Oasys Multifocal
2 Kutu Acuvue RevitaLens Solüsyon 360ml
Multifokal lensler hakkındaki görüşünüz değişmek üzere Rahatlık ve görüşten ödün vermeyen multifocal kontakt lensler Biofinity® Multifocal













Yaklaşık 15 yıldır lens kullanıyorum. Ve yıllrdırda Lensmarketten alırım lenslerimi. Bazen gelen lenslerde aynı marka aynı numara olmasına rağmen taktığımda bulanıklık batma vs sorunları yaşadığım oldu. Sorunumu lensmarkete ilettiğimde ise hiç itirazsız elimdeki lensleri göndermemi istediler ve mağdur olmamam adına banada hemen ücretsiz yeni lens gönderdiler. Gönderdiğim lenslerin gitmesini beklemeden hemde. Bir kere yanlış numara sipariş vermişim ve geldi bakmadan taktım sonradan numara yanlış diye farkettim. Benim hatam olmasına rağmen onda bile beni mağdur etmediler. İşte yıllardır lensmarketi tercih etmemin sebebi de bu. Keşke tüm hizmet sektörleri hatta tüm sektörler bu şekilde olsa. Teiekkürler LENSMARKET.
Ümran B.İlk defa lens kullanmaya başlayacağım buda ilk siparişim oldu alırken çok tereddüt ettim güvenememiştim ama lens market çok fazla ilgili bir sayfa kargom 2 gün içinde elime ulaştı 2 kutu sipariş ettiğim için solüsyonu hediye ettiler solüsyonun içinde lens kutusu da vardı almama gerek kalmadı şuan tekrardan lensimi gerekli eşyalarımı burdan almayı planlıyorum benim gibi tereddüt eden varsa kesinlikle tereddüt etmesin ben kesinlikle tavsiye ediyorum çevreme de tavsiye edeceğim lensi şuanda kullanmadım ama kullandıktan 1 hafta sonra yorumlarımı sizlerlen paylaşacagım
Şeyma Ö.Numaralarım çok yüksek ve astigmatım var, iki gözümün numarası da birbirinden farklı. Bu yüzden herhangi bir optiğe gittiğimde ihtiyacım olan lensleri getirtmeleri çok uzun süreceği için sürekli lensmarketten sipariş veriyorum. 6 yıldan fazladır sürekli bu siteden alışveriş yapıyorum ve hiç sorun yaşamadım. Cumartesi günü sipariş ettiğim lenslerim az önce (Salı günü) teslim edildi. Lenslerimi hep Acuvue Oasys alıyorum, 2 kutu lens ile birlikte 360 ml lik solüsyoda indirim yapıyorlar ve solüsyonun SKT si 2026. Lenslerin kullanımı çok kolay, yapısı çok ince, uzun süre dayanıyor. Ufak bir ambalaj değişikliğine gitmişler, kutuyu açtığımda lensin jelatinin farklı renk gördüğüm için müşteri hizmetlerini 2 defa aradım. Her ikisinde de çok kısa sürede telefonum açıldı ve müşteri temsilcisi arkadaşlar oldukça kibar bir şekilde sorularıma cevap verdiler. Kaliteli hizmet konusunda çizginizi bozmadığınız için çok teşekkür ediyorum.
Arzu M.Lens marketten aldığım 3.lenslerim ve bu zamana kadar yorum yapmak hiç aklıma gelmemişti doğrusu, öncelikle LEnsmarket site çalışanları her türlü övgüyü ziyadesiyle hakediyorlar, bunu belirtmeden geçemeyeceğim,kendilerine buradan çok çok teşekkür ediyorum.1996 yılından bu zamana kadar hep renkli kontakt lens kullanmış biri olarak söylüyorum Elegance,Rainbow,Sofistic ve en son Freshlook marka lens aldım.Doğrusunu söylemek gerekirse hepsinden memnun kaldım.Freshlook da fiyatına göre kalitesi ve renk bakımından hakkını vermiş diyebilirim.Ama markalar elbette gözün hassasiyetine göre değişkenlik gösterebiliyor bu daha çok lensten değil gözümüzün lensi kabul etmesiyle alakalı bir durum olabileceğini düşünüyorum.Ama denemek isteyen varsa fiyatının uygunluğu da gözönünde bulundurulursa Freslook denemeye değer diyorum.
Arzu N.pure hazel rengini aldım gözlerim koyu siyaha yakın kahverengi. lens gözde çok doğal duruyor. En büyük korkum çok yapay durmasıydı ama çok şaşırdım gerçekten çok çok doğal duruyor. Çok belli olan bir renk değil eğer belli olsun istiyorsanız tercih etmenizi önermem -gözleriniz benimki kadar koyuysa-. Benim beklentimin üstündeydi. Alırken dedim acaba görmekte sıkıntı yaşar mıyım diye ama hiç öyle olmadı şeffaf lensle gördüğüm kadar net görüyorum. İlk taktığımda aşırı yanma hissettim ama lens suyunda temizleyip beklettikten sonra tamamen geçti. Lens markete de teşekkür ederim gerçekten çok hızlı geldiler
Bensu S.Lens Market'ten ilk kez alışveriş yaptım, gerçekten yazılan olumlu yorumların hepsini hak ediyor. Açıkçası alışveriş yapmadan önce biraz tereddüt etmiştim. Teşekkür ederim ilgi ve alakanıza. Gelelim ilk kez satın aldığım Rainbow Color Fantasy Numaralı lense. Yıllardır Bausch+Lomb Optima Natural Look (Numaralı) Green turkuaz kullandım. Çok memnundum, lens olduğunu anlayan 100 kişiden 10 kişi diyebileceğim kadar doğaldı. ancak artık ithalatçı firma ürünü getirmediği için 20 yıl sonra ilk kez yeni bir lens aldım. Rainbow Color Fantasy Numaralı Deep Green kullandığım lense göre gözde daha oval durduğu için lens olduğu anlaşılıyor maalesef. İçerisinde sarı hareler bulunmakta. Açıkçası duruşundan memnun kalmadım. Gözlerime ağırlık yaptı ve kullanmaya başladıktan Yarım saat sonrada batma ve bulanıklaşma başladı :(
Özgül G.Lens Market A+++ kalitesi tartışılmaz ,koşulsuz müşteri memnuniyeti için ellerinden gelen bütün desteği sağlıyorlar. Satış ve sonrasında sabır ve ilgiyle yardımcı olmaya çalışıyorlar. Ürüne gelince daha önce de multifocal lens kullanmıştım ama çok memnun kalmamıştım. Yakın iyi olsa uzak yada uzak iyi olsa yakın performansı yeterli değildi. Bu marka da daha iyi performans aldım göz konforu oldukça iyi görüş için çok mükemmel diyemiyorum ama diğerlerinden daha iyi olduğu kesin. Lens konusu biraz kişinin göz yapısıyla alakalı ,farklı markaların ufak tefek farkları var size uygun olanı deneyerek bulmak gerekiyor. Numara aynı bile olsa gözün yapısına uyum sağlaması önemli. Uyum olmadığında batma yanma veya gözde kayma yapıyor sizde lens bana uygun değil diye düşünüyorsunuz.Ama uyumlu olan lensi bulduğunuzda bu konforu gözlükte asla bulamayacağınızı fark ediyorsunuz.Herkese dünyanın güzlelliklerini görebileceği ,sağlıklı ,aydınlık günler dilerim.
Cem N.Düzenli olarak Air Optix Plus HydraGlyde kullanırım ancak son siparişimi yanlışlıkla Air Optix AQUA olarak vermişim. Siparişim teslim edildiğinde fark etmiştim ama sorun olmayacağını düşünerek iki adet kullandım. Ancak gözümde inanılmaz bir yanma, batma ve kaşıntı oldu. Ertesi gün tekrar denedim ama sonuç yine aynıydı, daha sonra bunu yorum olarak bildirdiğimde Lensmarket çalışanları bana ulaştı ve lensimi kargo ile ücretsiz geri göndererek değişim yapabileceklerini söylediler. İki gün içinde değişim yapılmış ve bana her zaman kullandığım lenslerim ulaşmıştı. Lensmarket e ilgileri ve hızlı geri dönüşleri için çok çok teşekkür ederim..
Esra C.Ben yaklaşık 2 yıldır lens marketten alışveriş yapıyorum. Daha önce optikçilerden yaptığım alışverişlerde lenslerimin gelmesini en az 1 hafta bekliyordum. Fakat lensmarket sayesinde en geç 2 gün içinde lenslerim teslim ediliyor. Acuvue markasına gelecek olursak kullandığım günden beri benim için büyük bir konfor. Son zamanlarda biraz bulanıklık ve batma yapmaya başlamıştı fakat bunun lensle alakalı değil göz kuruluğu problemimden dolayı olduğunu düşünüyorum. Göz damlası kullanmaya başladım ve doktorum suni gözyaşını lensimin üzerine de damlatabileceğimi söyledi. Batma kuruma yaptığı an suni gözyaşı damlatıyorum ve düzeliyor. Lensin ince olması gözde lensi hissettirmiyor. Lenslerinizle uyumamaya ve bakımına dikkat ederseniz sorun yaşamayacağınız, güvenerek kullanabileceğiniz bir marka.
Selda K.Ben bu siteden ilk defa alışveriş yaptım daha öncesinde lens optikal diye bir siteden alışveriş yaptım Beni arayıp Gözümün numaralarının olmadığını 12 hafta üreticiden dolayı bekleme süresini almak istediler beni ya da 0,25 düşüğünü yollayabileceklerini söylediler ben numaramı değiştirilmesini istemediğimi ve siparişimi iptal etmelerini söyleyip buradan sipariş verdim stok problemi yaşamadım 24 saat içinde elime ulaştı Dün Sipariş verdim bugün kapımdaydı lenslerin tarihleri 2030 ve 2029 öyle aklımızda işte son kullanma tarihi yakın olan ürünleri yolluyorlar gibi bir algıda oluşmasın Açıkçası ben göz ürünlerinde çok tereddüt ediyorum ve bu yüzden ikinizin rahatlaması için bu yorumu yazıyorum Normalde Yorum falan bırakmam ben çok memnun kaldım siparişlerime devam edeceğim
Perihanpelin Ş.