Göz kapağını ve göz küresini nemlendiren ve göz kapağının içi ile göz küresini örten doku olan konjonktivanın iltihap ya da enfeksiyonudur. Konjonktivite virüsler, bakteriler, irritasyon yaratan maddeler (şampuan, kir, duman, havuz kloru gibi), cinsel yolla bulaşan hastalıklar (CYBH) veya allerjik maddeler neden olabilir. Eğer konjonktivitin nedeni bakteri, virüs ya da cinsel yolla bulaşan hastalıklar ise kişiden kişiye kolayca bulaşabilir fakat erken teşhis edildiğinde ciddi sağlık riski taşımamaktadır, öte yandan allerjik konjonktivit bulaşıcı değildir.
Yaşın ilerlemesine bağlı olarak, yakın ve uzaktaki nesneleri görebilmek için şişip daralan göz içindeki lensin elastikliğini kaybetmesi sonucu görmenin bozulmasıdır. Çoğu insanda bu göz kusurunun etkileri kırklı yaşların ortasında görülmeye başlar.
Lens boyunca farklı çaplarda progresif olarak değişen (kademeli olarak artan) kırma gücü özelliğine sahip çok odaklı lenslerdir. Kullanıcı yakın, orta ve uzak mesafedeki nesneleri görebilmek için lensin farklı kısımlarından bakmış olur. Geleneksel bifokal veya trifokal lenslerin aksine progresif lensler bölümler arasındaki hatlar görülmeden sürekli bir görüş alanı sağlarlar.
Satışını yaptığımız tüm ürünler üretici firmaların Türkiye Müdürlükleri ve distribütörlerinden temin edilmektedir ve aynı zamanda üretici firmaların vermiş olduğu garantiler kapsamındadır.
Numaranızı BırakınSizi Arayalım
%100 orijinal ürün garantisi...
%100 orijinal ve en kaliteli kontakt lensleri, LensMarket.com olarak Mikon Medikal Optik A.Ş ünvanıyla ilgili üretici firmalardan doğrudan temin ediyoruz.Satışını yapmakta olduğumuz tüm ürünler uluslararası barkod ve lot barkodları ile kayıt altındadır. Dünyanın önde gelen Johnson & Johnson, Cooper Vision, Bausch + Lomb, Ciba Vision (Alcon), Zeiss (Wöhlk) lens üreticileri tarafından üretilen en iyi lens markaları, lensmarket.com’da. Üretici firmalar tarafından garantisi kapsamında olan kontakt lens ve lens bakım ürünlerini lensmarket.com’dan güvenle satın alabilirsiniz.
Öncelikle hızlı gönderiminiz için lensmarkete teşekkürler. Lens kullanımına yeni başlamış birisi olarak kullandığım farklı bir markanın ardından, science alanında zeiss ın ne kadar önde olduğunu öngörerek sipariş vermek istedim. Anında HD görüşe geçtim. Bunca yıldır neden kullanmadığımı çok merak ediyorum. Bugün ilk günüm, ilerleyen günlerde de sorun yaşayacağımı düşünmüyorum. Yakını görmede çok sorun yaşıyordum farklı markalarda zeiss lensin ardından inanılmaz fark yaşadım ve yakını da oldukça net görebiliyorum. Herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Doğru lensi bulana kadar lensten vazgeçmeyin diyorum...
Gizem K.Acuvue oasys ve air optix kullanmis biri olarak şunu söylüyorum yok böyle bir lens.kesinlikle biofinity önde gider.2 3 gün oldu kullanali takar takmaz farkı anladim.goze çok güzel yerleşiyor. Çıkarırken zorlanıyorum bilee o derece hiç kayma yapmadı. Batma olayı genelde solüsyon toz kaçıp lense yapisinca oluyor zaten bakınca farkediliyir güzel temizlenmesini tavsiye ederim.Ayrica burdan lensmarket müşteri temsilcilerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum beni kırmayıp yardımcı oldukları için.Lensmarketten iciniz rahat bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.iyi ki varsınız uygun fiyat güvenli alışveriş ve yeterli müşteri destegi daha ne olsun;))
Gülsüm A.Uzun denemeler sonrası lensimi buldum. Bir çok marka denedim ama bundan sonra hep biofinity kullanırım herhalde. Gözümün dia ve çapıyla birebir ve gördüğüm en ince ve yumuşak lens. Lensi gözümde hissetmiyorum lafına inanmazdım ama gerçekten gün içinde lensi hissetmiyorum. Tersi düzünü belirten bir işaret yok üzerinde ama bakınca şeklinden anlıyorsunuz. 1 senedir lens kullanıyorum ve 6 aydır biofinity kullanıyorum. Gözünüzün çapına ve diasına uyuyorsa kesinlikle deneyin. Lens markete diyecek söz yok zaten çalışanlarıyla birebir telefonda görüştüm ve gerçekten çok yardımcı oluyorlar. Bu 3. Siparişim olacak. Teşekkürler lensmarkeeet :))
Merve G.Keşke tüm firmalar sizin gibi olsa gerçekten örnek bir firmasınız.. Müşteri hizmetlerinize çok teşekkür ediyorum 2 yıldır sizden alışveriş yapıyorum vazgeçilmezim oldunuz...Göz numaram yüksek olduğu için her markanın renkli lensini kullanamıyorum galio rengi aldım gözlerim koyu kahve bende çok doğal ela gibi oldu konfor açısından herzaman memnun olduğum bir marka tavsiye ederim...Yüksek numaralar için başka markaların renkli lenslerini de getirtmenizi bekliyorum..Herzamanki güvenilir çözüm odaklı ve güvenilir firmanız çalışanlarına ayrıca teşekkür ederim..
Didem O.Merhaba ortalama 10 yıldır lens kullanıyorum . Son 2 yıldır bu siteyi keşfettim . Aldığım hizmetin hızlı ve müşteri hizmetlerinin bu kadar sağlam çalıştıgi başka bir site daha tanımadım sayılır. Aktif olarak önerilen her lensi kullandım. B&L başta olmak üzere Biofinity , acuvue oasys, Air optix hydraglide , purevision HD2, nightandday gibi herşeyi kullandım . Şu ana kadar en memnun kaldığım lens bu oldu. Hava geçidinden ziyade şu geçişi nemlendirme oranı daha önemli benim için çünkü gözlerimde kuruma sıkıntım var . Benim gibi olanlar memnun kalacaktır . Tabi hiç bir zaman için hic bir ürün herkesi memnun edemez beni memnun etti umarım deneyenler de memnun olur.
Merve Ç.Lens market yine bildiğiniz gibi. 10 seneye yakın hatta belki geçkindir buradan alışveriş yaparım gerçekten her seferinde çok memnun kalıyorum ve arkadaşlarıma da mutlaka öneriyorum. Çok kaliteli hizmet sunuyorlar. İlk defa yıllık kombi set aldım sktler 2026 gayet iyi. Acuvue kullanmamıştım hiç sırf merakımdan 1 kutu da Acuvue oasys aldım o da skt 2027. Bu zamana kadar hiç sıkıntı problem yaşamadım burdan alışverişlerimde. Zaten sıkıntı yaşayanlar da hemen çözüme kavuşuyorlar. Teşekkürler lensmarket iyi ki varsın. Sunduğunuz kaliteli hizmet için teşekkürler..
Alpaslan Ç.2014 yılından beri lensmarket üzerinden lenslerimizi ve solüsyonlarımızı alıyoruz. Müşteri hizmetleri ve memnuniyetine oldukça önem veren bir firma. 5 yıldır hiçbir sorunla karşılaşmadık, aksine her seferinde siparişlerimizde kendilerine güvenimiz bir kez daha tazelendi. Gün içerisinde siparişlerini verdiğimiz ürünler her zaman aynı gün içerisinde kargolandı ve en geç iki gün içerisinde elimizde oldu. Firma çalışanlarına ve yöneticilerine gösterdikleri özen ve ilgi için çok teşekkür ediyorum. Güvenle sipariş verdiğim ve vereceğim nadir firmalardansınız. Biofinity lensleri ise doktorumun tavsiyesi üzerine almıştım. Bundan önce yaklaşık 4 yıldır ise soflens 59 kullanıyordum. Onlar da oldukça rahatlar. 1 yıldır ise Biofinity kullanıyorum. Göze batmayan, gözün hava aldığını hissettiren rahat lensler.
Hilal A.Daha önce zıess marka lens kullandım tam 8 sene göz numaram -17 olduğu için yüksek numara lens seçeneği çok az belirli markalar dışında üreten yok zıess biraz kalın da olsa çok iyi bir lens kötü denilemez çünkü çaresizseniz kalında olsa o lensi takcaksınız lens markette gezinirken biofinity xr rastladım ve aradım bilgi aldım zıess kıyaslattık bunun nitelik farkını duydum son teknoloji ve oksijen geçirgenliği çok fazla dediler yine terettütde kaldım belki bana uyarmı uymazmı diye ve olumlu düşünüp spariş verdim geldi hemen taktım BU ÜRÜN ZIESS DEN İNCE GÖRÜŞ AÇISI ZIESS GİBİ GÜZEL SUDAN ETKİLENMİYOR ZIESS GİBİ BELİRLİ NOKTADAN SONRA RAHATSIZ ETMİYOR UYUSANIZ BİLE SIKINTI YOK AMA UYUMAYIN !! ( KESİNLİKLE ZIESS KÖTÜ DEMİYORUM ALMAN ÜRETİMİ SONUÇTA ZIESS İLE ARASINDAKİ FARKLARI SÖYLÜYORUM KENDİ ADIMA ) LENS GERÇEKTEN MÜKEMMEL BUNU TÜM SAMİMİYETİMLE DİYORUM LENS MARKET GERÇEKTEN İLGİLİ GÜZEL KARGO DAHA NE OLSUN
Sefa A.Öncelikle Lens markete çok teşekkür ediyorum.25 yıldır güvenle alışveriş yaptığım tek site.Arkadaş,kardeş ve komşularıma hep tavsiye edip Fahri elemanınız oldum resmen. Göz numaralarım çok yüksek olduğu için şimdiye kadar hep şeffaf lens kullanıyordum pazar günü ilk defa bal rengi sipariş verdim bugün tam da arkadaşlarımla buluşmaya giderken kargom geldi hemen taktım,gözlerim koyu kahve ve çok esmer olmama rağmen herkes önce farketmedi ve parladığımı,makyajımı değiştirdiğimi zannetti.Gözlerimde hiç batma vs yapmadı,sırada başka renkler var artık.Hizmet anlayışınız,ciddiyetiniz ve bizleri memnun ettiğiniz için çok teşekkürler.İyi ki varsınız.
Beyhan I.Yaklaşık 11 yıldır lens kullanıyorum. Bir çok lens markası kullanma şansı buldum, son ölçümde astigmat gelişti ve derecem artı doktorumun önerisi üzerine bu markayı denemek istedim. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve gayet memnumum göze yapışma hissi yok, uyukladığımda kuruluk hissi olmadan güne devam edebiliyorum. İki gözümün ölçüleri ve değerleri farklı olduğu için 2 kutu sipariş verdim bir kutusu stokta yoktu ilgilendiler ve onayım üzerine yurt dışından sipariş geçip tedarik edilene kadar mağdur olmamam adına, bir çift lens ve stokta olanı kargoladılar bu yüzden lensmarket ve ekibine teşekkür ederim. Akabinde yurt dışı siparişi gelir gelmez tekrar ulaşıp tarafıma tekrar kargo yaptılar. Bu 3. siparişim ve lensmarket.com ekibinden memnumum tavsiye ederim...
Serhat A.